Noul C-Class All-Terrain este raspunsul Mercedes-Benz la modelele precum Audi A4 Allroad, Volkswagen Passat Alltrack si Volvo V60 Cross Country.
Dezvaluit pentru prima data la Salonul Auto de la München, in septembrie, vagonul Mercedes are scopul de a umple nisa de piata care exista intre recent introdusa generatia a cincea Clasa C Estate si SUV-ul GLC care urmeaza sa fie reinnoit in curand.
Noul model a fost conceput dupa linii similare cu cea mai mare E-Class All-Terrain, pusa la vanzare pe piata din 2017. Castiga o inaltime suplimentara de 40 mm fata de Clasa C standard Estate si este imbunatatita cu patru brate ( suspensie fata) si cu cinci brate (spate) cu articulatii de directie revizuite, menite sa ofere o capacitate mai mare pe pietris, nisip si noroi.
Stilul unic semnaleaza aceasta mai buna perspectiva off-road, inclusiv o noua bara de protectie fata cu o grila reproiectata si o placa centrala din plastic, placare neagra in cadrul timoneriei si o bara de protectie spate inferioara revizuita, cu o placa de protectie din aluminiu artificial.
Selectia de jante din aliaj de 17 inci pana la 19 inchi beneficiaza de design personalizat, iar farurile cu LED standard beneficiaza de o lumina off-road care permite o iluminare foarte larga la viteze de pana la 31 mph.
Modificarile stilistice adauga putin 4 mm la lungime si 21 mm la latime a Clasei C Estate, la 4755 mm si, respectiv, 1820 mm. Toate celelalte dimensiuni, inclusiv ampatamentul de 2865 mm, raman neschimbate.
Exista cinci moduri de condus (Eco, Confort, Sport, Off-Road si Off-Road Plus), plus o functie de rulare in rulare asigura recuperarea energiei motorului oprit pe o clapeta de acceleratie trasa.
Mercedes pretinde pentru C200 All-Terrain un timp de 0-62 mph de 7,5 secunde in modul Sport (la fel ca cel citat pentru C200 Estate cu tractiune spate) si o viteza maxima de 144 mph.
Calatoria este bine controlata. Suspensia cu arcuri din otel (cu amortizoare adaptive optionale montate pe masina noastra de testare) este rapida pentru a elimina loviturile de inalta frecventa la viteze mai mici si ofera o izolare excelenta a socurilor de pe carosabil la viteze mari in modul Confort.
De asemenea, este destul de competent in off-road: garda la sol mai mare si sistemul 4Matic care functioneaza in combinatie cu cele doua moduri dedicate Off-Road pentru a oferi o tractiune impresionanta.