Noua masina se conduce remarcabil de bine si este extrem de luxoasa. Audi A 8 inca este amiralul acestui producator, chiar daca toti ochii sunt acum tintiti spre masinile electrice si SUV-uri.
Noul A 8 2022 inroduce noi tehnologii facelift. Aceasta noua versiune versatile, subtila, este o reamintire placuta a faptului ca este una dintre cele mai relaxante moduri si masini pentru a calatori, indiferent ca esti pasager sau sofer.
Desi nu exista caracteristici nemaintalnite si nici actualizari semnificative pentru modelul hibrid, bateria a fost totusi marita la 17.9 kWh, din care insa doar 14.4 kWh sunt utilizabili. Functioneaza numai electric si alimenteaza un motor electric mai puternic, sporind puterea sistemului cu 20 CP la 455 CP.
Daca PHEV nu este pentru tine, A8 ramane disponibil cu motoare V6 turbo V6 mild-hybrid de 3,0 litri pe benzina si diesel si cu un V8 turbo pe benzina de 563 CP in S8.
Din punctul de vedere al designului, grila a fost ajustata (nu a devenit mai mica), iar versiunea de varf Vorsprung primeste faruri cu LED-uri cu matrice digitale, care se presupune ca au si mai mult control asupra razelor lor, astfel incat sa poata, de exemplu, sa va evidentieze banda de mers.
La A8 L, varianta cu ampatament lung, iti asigura un grad de conform sporit in timpul calatoriei, indiferent ca esti in spate sau in fata.
In spate, calatoresti foarte relaxant, datorita spatiului mare pentru picioare si a scaunelor de masaj cu posibilitati de reglare. Daca comanzi pachetul pentru scaune din spate, vei primi chiar si ecrane montate pe spatele scaunelor din fata, astfel incat sa poti viziona TV sau Netflix.
Iar A8 este un loc la fel de linistit ca oricare alt loc pentru a viziona un film, datorita rafinamentului sau excelent. Poti auzi un pic de zgomot de drum, dar in afara unui Bentley sau a unui Rolls-Royce, te vei chinui sa te descurci mai bine – si asta include si Clasa S.
Pacat ca cateva elemente sunt in contradictie cu atmosfera in general opulenta a lui A8, cum ar fi suporturile pentru picioare ieftine din plastic, marginile ascutite ale manerelor interioare ale usilor, un cos de depozitare din spate si butoanele haptice care nu raspund. Acestea sunt lucruri marunte care pot fi scuzate la o limuzina ce incepe de la 30.000 de euroe, deoarece se bazeaza intr-adevar pe o limuzina de lux.