Benzina si electricitatea pot fi folosite impreuna pentru a crea ceva uimitor. Desi nu este primul Ferrari hibrid plug-in, primele eforturi ale companiei de a face ceva uimitor au esuat.
Conform spuselor lui Sean Carson, editorul sef al companiei, noul Ferrari este cel mai bun si urmatorul complet electric il vom putea vedea in doar trei ani.
Acesta mai spune ca una dintre cele mai mari provocari ale industriei cu care se confrunta saptamanal este punerea accentului pe motivarea clientului in ceea ce priveste electrificarea. Masinile electrice nu impresioneaza pe oricine. Ferrari insa a dovedit ca benzina si electricul pot produce ceva impreuna care sa creeze senzatii foarte tari, pe care cu totii ni de dorim de la super-masini.
Ferrari 296GTB din 2022 este o masina sport exotica care reprezinta o noua era pentru producatorul auto italian, una care se invarte in jurul unui motor V-6 si tehnologie hibrida. Desi ambele caracteristici sunt rare in istoria lunga a masinilor rutiere a Ferrari, fiecare a fost folosita in campaniile de curse ale companiei. Pe GTB, care inseamna Gran Turismo Berlinetta, o putere combinata de 819 cai provine de la un V-6 turbo montat la mijloc si un motor electric care este intercalat intre motor si transmisia automata cu dublu ambreiaj cu opt trepte.
Toata aceasta putere este trimisa exclusiv catre rotile din spate, care atunci cand sunt combinate cu dimensiunea compacta si constructia relativ usoara a lui 296GTB ar trebui sa faca o masina extrem de distractiva. Caroseria sa frumoasa si aspectul la moda a habitaclului fac din aceasta o piesa de spectacol.
296GTB 2022 este un model complet nou, hibrid plug-in din portofoliul Ferrari, care include deja SF90 Stradale si Spider. Cautati GTB pentru a incepe tendinta modelelor Ferrari cu motoare de cilindree mai mica si integrare hibrida, pe masura ce peisajul auto incepe sa imbratiseze si mai mult electrificarea.