Noul Peugeot 3008 este un SUV foarte practic pentru familie, desi nu este pe primul loc la confortul banchetei din spate.
Argumente pro:
– Are un design placut si interesant, atat la interior cat si la experior;
– Are spatiu foarte mare in interior;
– Se afla printre lideri la spatiu de depozitare;
Argumente contra:
– Versiunile hibride sunt destul de scumpe;
Peugeot 3008 a fost dintotdeauna un SUV frumos, care a incercat sa se evidentieze de VW Tiguan , Skoda Karoq si Nissan Qashqai. Vechiul Peugeot 3008 avea o grila frontala destul de conventionala, dar aceasta noua versiune are o gama larga de finisaje patrate cromate, care se intind de la un far la altul. Exista, de asemenea, o pereche de lumini de zi verticale noi pe masinile cu specificatii superioare – la fel ca cele de pe noul Peugeot 2008.
Liniile sale puternice imbina puterea si rafinamentul, dinamismul si eleganta. PEUGEOT i-Cockpit mai modern si varf-de-gama, precum si gama de tehnologii inovatoare prezente la bord au fost special concepute pentru a amplifica starea de bine si siguranta conducatorului auto. Gratie motorizarilor plug-in hibrid, benzina si diesel, experimentezi placerea unui condus agil si o placere pura la condus.
Este una dintre cele mai interesante interioare ale oricarui SUV, iar calitatea este la fel de impresionanta precum felul in care arata. In fata soferului ramane un afisaj digital al soferului de 12 inci in locul unui panou de instrumente traditional, desi toate modelele Active, cu exceptia celor entry-level, au acum un ecran central de infotainment de 10 inci, mai degraba decat sistemul de 8 inci al masinii vechi.
Exista o gama de doua motoare pe benzina, un singur diesel si doua modele hibride plug-in din gama 3008. Peugeot 3008 este perfect și pe autostrada, cu un consum reduse de combustibil. Ca design si aspect, face parte din eopoca modernitatii.
Cu toate acestea, nu este o masina sportiva, asa ca nu va asteptati la mult de la Peugeot 3008 daca doriti ceva care sa fie distractiv.