Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the vehica-core domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jetpack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114
Tot ce stim despre cea mai noua masina Ferrari - o numim Dino - Leasing Auto
Tot ce stim despre cea mai noua masina Ferrari - o numim Dino
Tot ce stim despre cea mai noua masina Ferrari - o numim Dino

Tot ce stim despre cea mai noua masina Ferrari - o numim Dino

8 iunie 2021
0 Comments

Ferrari inlocuieste V-8 F8 Tributo twin-turbo cu un screamer hibrid V-6. Ferrari F8 Tributo are doar doi ani, dar supercarul cu motor similar cu racheta rapida este deja cam depasit. Am intalnit F8 doar in 2019 ca model 2020 si, chiar daca Ferrari nu va admite niciodata urmatoarea parte, F8 Tributo a fost intr-adevar o „masura de oprire” pentru a mentine 488 GTB competitiv impotriva socantului model McLaren 720S.

Faceti cunostinta cu Dino. Acesta isi va pastra platforma de la Maserati MC20. Stim ca MC20 este motorul central si foloseste un motor care impartaseste caracteristici cu V-6 de 2,9 litri de 90 de grade Alfa Romeo. Supranumit Nettuno, V-6 twin-turbo de 3,0 litri de la Maserati produce 621 CP si cuplu de 538 lb-ft. In plus, are un set suplimentar de bujii si camere de mini-combustie asemanatoare Honda CVCC.

Mai mult, platforma monococa din fibra de carbon MC20 a fost conceputa de la inceput pentru a accepta un grup de propulsie electric cu baterie.

Da, noul Ferrari entry-level cu motor mediu va fi un hibrid. Puterea totală a sistemului va fi cuprinsa intre 800 și 840 CP. SF90 are o putere totala de sistem de 976 CP, V-8 alimentat cu benzina producand 769 CP. Aceasta inseamna ca 207 din puterea de varf combinata provine din partea hibrida a grupului propulsor.

De asemenea, putem deduce ca Dino va avea aceeasi baterie – sau o baterie similara – cu SF90. Acestea fiind spuse, dat fiind ca sasiul MC20 este mai mic decat platforma 458/488 / F8 pe care se bazeaza SF90, este posibil ca noul Ferrari cu sase cilindri sa scape cu un pachet de baterii mai mic.

Aceasta noua masina va fi mai rapida decat 812 Superfast si 812 Superfast Competizione, deoarece nu numai ca 812 este o masina mult mai masiva, care este doar RWD, dar versiunea „normala” are 789 CP, in timp ce Competizione face „doar” 819 hp.

Cand vom vedea aceasta noua masina Ferrari?

Raspunsul este in curand. Presupunem ca vom vedea noul Dino sau SF60 sau orice alt nume pe care Ferrari il va numi la 7 septembrie sau in jurul acesteia – prima zi a Salonului Auto din Frankfurt din 2021.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comments (0)

Orice mașină poate fi mai aproape de tine cu un leasing auto care să se muleze nevoilor dumneavoastră!
Copyright © 2021. Toate drepturile rezervate.