Atunci cand trebuie sa scapi de toate, convertibilul BMW M440i 2021, reproiectat, este confortabil pentru croaziera, sportiv in viraje si tot timpul elegant.
Comparativ cu concurenta, comutatorul decapotabilului Seria 4 de la un hardtop retractabil la un soft top pliabil de putere il aliniaza cu concurenta de lux de la Audi si Mercedes-Benz, iar concentrarea M440i asupra confortului asupra performantelor maxime este sensibila pentru un droptop.
M440i este masina de performanta de nivel mediu din gama Seria 4, inclinata intre baza 430i (propulsata de un motor cu patru cilindri turbo) si M4 de inalta performanta. Inline-six al modelului M440i are un singur turbocompresor si functioneaza cu un sistem hibrid usor de 48 de volti. 2021 430i si M440i sunt disponibile sub forma de cupe si decapotabile, dar M4 este doar cupe pentru 2021 (un decapotabil M4 ajunge ca model 2022).
Cabrioul M440i 2021 vine cu tractiune spate integrata si ofera o serie de optiuni disponibile, precum: asistenta la parcare si manevrare dinamica la costuri usor mai mari.
Cum se conduce BMW M440i 2021
M440i nu este un M4, dar motorul sau de 382 de cai putere, turbocompresor de 3,0 litri, ofera un plus de performanta, cu un cuplu redus si o putere mare de rezerva pentru trecerea la viteze mai mari. Cutia automata se declaseaza foarte repede atunci cand iti doresti mai multa viteza, insa modul de condus tip sport poate fi mai lent comparativ cu alte masini concurente.
Diferenta de condus nu este dramatica dintre modul normal si cel sport insa punctele de schimbare ale vitezei sunt mult mai agresive in modul Sport Plus.
BMW spune ca noul soft soft al Seriei 4 este cu aproximativ 40% mai usor decat hard topul retractabil anterior, ceea ce ajuta la scaderea centrului de greutate al masinii.
Cu geamurile superioare si laterale in sus, exista un pic mai mult zgomot in interior de la masinile din apropiere decat ai auzi intr-un coupe, dar diferenta este minima pe strazile suburbane.
Interiorul M440i il vei simti familiar daca ati fost intr-un BMW mai recent in ultima vreme. Designul tabloului de bord este nou, iar masina noastra de testare avea un panou de instrumente optional complet digital si un ecran central de 10,25 inci, dar exista inca o conexiune vizuala puternica cu Seria 4 anterioara.
Caracteristicile standard de siguranta activa ale M440i includ avertizare de coliziune inainte, franare automata de urgenta, avertizare de iesire a benzii de circulatie, avertizare de punct mort, alerta de trafic transversal din spate si faruri de faza lunga automate.