Producatorul Audi declara ca noile sale masini mici vor fi mai spatioase, mai puternice si mai dinamice, cu un nou aspect interior si exterior.
Noile masini sunt putin mai mari ca lungime, latime si inaltime, iar interiorul este ceva mai mare. Noile masini au o „pozitie mai indrazneata si mai larga”, spune compania, precum si „sculptura laterala mai ascutita si blistere quattro proeminente cu suprafata concava puternica – prezentand modelului un aspect atletic general”. Grila este acum putin mai larga si exista o noua capota si faruri pentru a oferi ceea ce Audi numeste un aspect „inspirat de RS”. Noile masini sunt putin mai mari ca lungime, latime si inaltime, iar interiorul este ceva mai mare.
Noul S3 este cu 0,8 inci mai lat si cu 1,6 inci mai lung decat predecesorul sau. Farurile cu LED sunt standard, iar atat modelul A3, cat si modelul S3 au faruri optionale cu design Matrix de generatie urmatoare, cu semnaturi unice de lumina de zi. Stopurile LED standard au o animatie optionala la blocarea sau deblocarea oricarei usi.
Audi intentioneaza sa devina o marca exclusiv EV
Turbo-patru-ul de 2.0 litri al A3 produce 201 CP si un cuplu de 221 lb-ft si este asociat cu o transmisie S tronic cu dublu ambreiaj cu sapte trepte. 2.0 litri include acum un sistem standard de 48 de volti usor hibrid pentru un pic mai mult off-line oomph. De asemenea, permite A3 sa plece cu motorul oprit in unele situatii de condus.
Turbo-four-ul de 2.0 litri al lui S3 produce un cuplu puternic de 306 CP si 295 lb-ft cuplu, cu 18 CP si 15 lb-ft fata de predecesorul sau. Audi spune ca sprintul la 60 mph dureaza acum doar 4,5 secunde. Cu suspensia standard, S3 sta cu 0,6 inci mai jos decat modelele A3, in timp ce o noua suspensie sport optionala S cu control al amortizorului este ajustata prin modurile Audi Drive Select.
Interior Audi S3 si Audi A3
A3 are scaune frontale din piele cu putere optica incalzite cu suport lombar electric cu patru cai standard, precum si o memorie disponibila pentru scaunul soferului si oglinzilor. Un acoperis panoramic si un sistem de climatizare in trei zone sunt, de asemenea, standard. S3 are cupe frontale Sport cu suport lombar in patru directii si memorie disponibila pentru scaunul soferului.
Atat A3 cat si S3 au ecranul de infotainment Audi de 10,1 inci, care include acum recunoasterea scrisului de mana, asociat cu grupul de instrumente digitale standard de 10,25 inci sau cabina virtuala optionala de 12,3 inci. A3 are trei moduri de vizualizare – dinamice, sportive si clasice – in timp ce S3 adauga un mod de performanta S. Afisajul head-up este optional pentru prima data pe ambele modele.
Ambele Audi noi au echipamente de siguranta:
- inclusiv 10 airbag-uri standard; standard de baza pre-sens, care poate interveni pentru a ajuta la pregatirea vehiculului pentru impact;
- asistenta de faza lunga standard;
- avertisment standard de plecare pe banda.
Exista, de asemenea, numeroase sisteme optionale, inclusiv parcare automata, asistenta la spate in trafic si croaziera adaptiva.
Tie care iti place?