S-ar putea sa poftesti dupa tehnologii cu ecusoane premium, care sunt practic Volvo XC90 sau suavul Audi Q7, dar daca bugetul tau nu iti permite unul dintre aceste modele, chiar folosit, atunci iti putem prezenta Hyundai Santa Fe.
Aceasta versiune din a patra generatie ia tot ceea ce a facut ca masinile anterioare sa fie atat de promitatoare – spatiul, caracterul practic si accesibilitatea – si adauga un pic de stil si un plus de rafinament.
Cand a fost introdus pentru prima oara in urma cu trei ani, acest sapte locuri oferea doar un singur motor: un diesel cu patru cilindri de 2,2 litri de 197 CP, cu tractiune fata sau cu patru roti.
Varianta Premium a furnizat un sistem de infotainment cu ecran tactil de 8,0 inci, sat-nav, scaune incalzite din piele (fata si spate) si un volan incalzit. Premium SE (denumit ulterior Ultimate) a adaugat astfel de caracteristici precum scaunele din fata ventilate si un acoperis panoramic.
In interior, pozitia de condus era buna, cu reglare suficienta in directie si scaun; ajustarea lombara completa a fost standard. Calitatea interioara a fost, de asemenea, impresionanta, iar un ecran tactil de 10,3 inci receptiv era standard.
Totusi, unde a inscris cu adevarat Santa Fe a fost in spatiul sau interior. In fata era spatios si aerisit, la fel ca si al doilea rand, in timp ce cele doua locuri din spate erau mai mult decat suficient de mari pentru adultii de dimensiuni medii pentru calatorii mai scurte.
Hyundai a actualizat in mod semnificativ Santa Fe pentru 2021, introducand un stil chiar mai ascutit si doua motoare noi: un hibrid obisnuit (HEV) si un hibrid plug-in (PHEV). Primul foloseste un motor pe benzina de 1,6 litri si un motor electric pentru 227 CP, in timp ce cel de-al doilea are acelasi motor cu un motor mai puternic pentru 261 CP.
Asa cum v-ati astepta, acesti hibrizi sunt economici. HEV ofera oficial 44,1 mpg si PHEV un incredibil 173,7mpg, desi pentru a obtine o astfel de cifra va trebui sa va mentineti calatoriile scurte si sa incarcati dupa fiecare unitate.
Santa Fe pre-facelift a iesit pe locul 19 din 22 de masini in cea mai recenta din categoria mare SUV a studiului de fiabilitate. Hyundai, pe de alta parte, s-a clasat pe locul sase din 31 de producatori.