Spring este considerat cel mai accesibil vehicul din Europa din punctul de vedere al costurilor, este vandut pe pietele europene cu volan pe stanga, insa se vinde si in Marea Britanie cu volan pe dreapta.
Denis Le Vot, CEO Dacia. „Datele noastre sugereaza ca in Europa exista 15 milioane de soferi care fac naveta cu masinile lor astazi – si ca 60% dintre ei le folosesc exclusiv pentru condus pe distante scurte. Nu spun ca vor cumpara toti un Spring, dar sunt sigur ca este exact genul de masina de care au nevoie„.
Pentru Dacia Spring, sunt disponibile doua variante de echipare: comfort, care ofera aer conditionat, un afisaj media de 3,5 inchi cu Bluetooth, un port USB si tapiterie din panza ca standard si Comfort Plus, care adauga un afisaj de infotainment de 7,0 inchi cu oglindire smartphone, un interior cu tematica portocalie si un pachet de styling si vopsea de exterior metalizata.
Previzualizat de un concept in 2019 si bazat pe piata chineza City K-ZE a companiei-mama Renault, Spring a fost proiectat pentru utilizare in zonele urbane atat sub forma de pasageri, cat si de marfa – aceasta din urma pentru livrarile de pe ultimul kilometru. Utilizeaza un motor electric care produce 44 CP si 92 lb ft, alimentat de o baterie de 26,8 kWh.
Acest lucru ii ofera o autonomie de 200 de kilometri, avand capacitatea de a se incarca rapid la o rata de pana la 30 kW de la un incarcator CCS DC. Viteza maxima este limitata la 62 mph, iar raza de viraj este de doar 4,8 metri.
Versiunea de car-sharing a Spring va fi oferita in anumite tari europene si va veni cu scaune durabile din piele artificiala si roti de 14 inchi. Intre timp, camioneta va renunta la locurile din spate pentru mai mult spatiu de depozitare.