Dacia Duster atinge 2 milioane de unitati vandute in aproape 60 de tari. Lansat in toata Europa in 2010, Duster si-a castigat reputatia de a fi un SUV atractiv si accesibil.
Un Duster iese din linia de productie in medie la fiecare 63 de secunde, o medie de 1.000 de Duster parasind fabrica in fiecare zi.
2 milioane Duster echivaleaza cu mai mult spatiu decat 2.100 de terenuri de fotbal, lungimea unei calatorii dus-intors de la Helsinki la Ankara si de 380 de ori inaltimea Muntelui Everest
Duster a fost masina numarul unu pentru vanzarile cu amanuntul din clasa sa pe piata SUV-urilor din Europa din 2019.
Date si tendinte de vanzari Dacia pentru piata europeana de automobile
Dacia a profitat de pe urma trecerii spre premium sau low-cost de catre cumparatorii de masini europeni in timpul recentei crize economice. Cota de piata a Daciei a crescut aproape in fiecare an din 2009 pana in 2014, cu exceptia unui mic declin in 2011 din cauza lipsei de produse noi si a unei game imbatranite. Dupa un 2014 plin de expansiune, cu un alt volum record datorita modelelor noi si actualizate, marca franco-romana a crescut din nou in 2015, dar mai lent decat piata generala si a depasit piata in 2016.
Anul 2012 a marcat introducerea a doua modele Dacia complet noi: MPV-ul de dimensiuni medii Lodgy si masina Dokker, care au fost acceptate cu succes de clientii europeni si au primit un plus de impuls cand versiunile Stepway au fost lansate cativa ani mai tarziu.