Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the vehica-core domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jetpack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114
Cat timp cauta oamenii o masina pana o achizitioneaza - Leasing Auto
Cat timp cauta oamenii o masina pana o achizitioneaza
Cat timp cauta oamenii o masina pana o achizitioneaza

Cat timp cauta oamenii o masina pana o achizitioneaza

27 iulie 2021
0 Comments

Statisticile arata ca, in medie, o persoana care isi doreste sa isi cumpere o masina second hand, cauta aproximativ 6 saptamani in mediul online masina dorita si face comparatii de pret.

De asemenea, statistic vorbind, oamenii acum platesc mai mult pe o masina decat inainte de pandemie. De asemenea, ei viziteaza toate platformele online cunoscute pentru a gasi masina dorita, pe o perioada de pana la 6 saptamani. Aceasta crestere ar fi cu pana la 40% mai mare fata de anul 2019.

Majoritatea cumparatorilor, in proportie de 91.5% continua sa caute masina dorita pe cel putin 2 platforme online cunoscute, o tentinta in crestere fata de anul 2019. In acelasi timp, procentul celor care folosesc o singura platforma de cautare masini a scazut fata de 2019 de la 11.5 la 8.5 % la nivel global.

In medie, un cumparator foloseste 3.5 site-uri de cautari masini pana iau decizia finala. Aceasta medie creste pentru cumparatorii noi, fara experienta, care viziteaza 4-5 site-uri. Cresterea utilizarii mai multor platforme este la nivel global.

Cei mai multi cumparatori au mentionat ca fac aceste cautari pe mai multe platforme pentru a cauta masina dorita la cel mai bun pret posibil. Alte motive au inclus necesitatea de a obtine cat mai multe informatii cu privire la modelul dorit (86%) si de a se asigura ca au vazut o gama cat mai variata de masini din zona cautata.

Cercetarile demonstreaza cat este de important pentru cumparatori sa poata verifica pretul modelului pe care doresc sa il cumpere din mai multe locatii, de la mai multi vanzatori, de pe mai multe platforme, fara limita geografica.

De asemenea, cei care isi doresc o masina petrec mai mult timp pentru a o cauta in mediul online, decat o faceau inainte de pandemie. Acest lucru evidentiaza nevoia continua a distribuitorilor auto de a-si mentine stocurile mereu actualizate si de a le promova pe toate platformele online disponibile de achizitie masini, pentru o vizibilitate cat mai sporita.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Orice mașină poate fi mai aproape de tine cu un leasing auto care să se muleze nevoilor dumneavoastră!
Copyright © 2021. Toate drepturile rezervate.