Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the vehica-core domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jetpack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114
Cea mai scumpa masina din lume - Leasing Auto
Cea mai scumpa masina din lume
Cea mai scumpa masina din lume

Cea mai scumpa masina din lume

Rolls Royce Boat Tail este cea mai scuma masina din lume la ora actuala. Rolls-Royce construit in mod corespunzator de la Sweptail din 2017.

La fiecare cateva luni, pare sa apara o alta super-masina in editie limitata – adesea cu un pret care depaseste ofertele anterioare. Poate mai surprinzator decat productia absoluta a producatorilor de supercaruri din lume este faptul ca aceste modele exclusive sunt achizitionate atat de repede – uneori chiar inainte de a fi construite.

Aceasta masine este cu mult peste un simplu mijloc de transport, in timp ce Alex Innes, seful proiectului Rolls-Royce Coachbuild mentioneaza ca masina nu te duce spre o anumita destinatie, ci ea insasi este destinatia.

Spatiul este perfect adaptat si este un templu al ideilor. Aici poti simti prezenta linistitoare a mainii si a ochiului uman. Coada barcii este un tur de forta stilistic si este exaltant visceral.

Ideea revigorarii patrimoniului Rolls-Royce pentru caroserii a inceput acum patru ani cu Sweptail construit manual. Clientii au inceput sa se intrebe despre modele unice similare, asa ca marca a decis sa infiinteze o divizie specializata Rolls-Royce Coachbuild. Boat Tail pe care il vedem aici este primul care s-a nascut din aceasta noua afacere, cu un pret estimat de aproximativ 28 milioane de dolari, desi, in mod firesc, datorita confidentialitatii clientului, producatorul nu va confirma acest lucru.

Tema designului nautic a fost orientata spre client. Trei dintre clientii care au abordat Rolls-Royce in urma lansarii Sweptail au impartasit dragostea pentru designul contemporan al ambarcatiunilor si, in special, iahturile din clasa J, pentru puritatea formei si a expresiei si nivelurile ridicate de maiestrie. Acest lucru a fost oportun, de vreme ce Innes si echipa sa de design doreau demult sa-si imagineze din nou tipologia cozii de barca Rolls-Royce, o mostenire care a vazut constructorii de vagoane grefand formele corpului de barci cu vele pe sasiul rulant al masinii. Si toti au ajuns la un acord ca cele trei masini vor avea acelasi corp, dar fiecare va fi conceputa individual pentru a reflecta personalitatea proprietarilor.

Coachbuilding-ul se refera la produs la fel de mult ca la proces – si poate fi extrem de intim. Innes explica faptul ca echipa sa isi va propune sa inteleaga lumea clientului, cum traiesc, ce le place si ce nu, modul in care sarbatoresc, ce si cu cine se inconjoara. Apoi, exista contextul cultural mai larg, cum ar fi ceea ce se intampla in arta, design si arhitectura – chiar si ospitalitate.

Spatele nautic al noii masini este o versiune contemporana a clasicului. De exemplu, puntea din spate este o interpretare moderna a puntilor din spate din lemn ale masinii din 1932 pentru a include portiuni mari de lemn. Furnirul Caleidolegno – materialul gri si negru gazduit de obicei in interior – a fost special adaptat pentru a fi utilizat la exterior. Materialul cu pori deschisi are un bob de lemn liniar, care este alungit vizual de incrustari din otel inoxidabil periat, care servesc drept semn optic pentru constructia tipica din lemn a iahturilor.

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Orice mașină poate fi mai aproape de tine cu un leasing auto care să se muleze nevoilor dumneavoastră!
Copyright © 2021. Toate drepturile rezervate.