NOul SL 2022 este pur si simplu incarcat cu tehnologie. „Un SL de la Mercedes este aproape cea mai mare pictograma pe care o puteti obtine”, a spus seful de design al Daimler, Gorden Wagener. „Inca de la 300 (SL din 1952), acesta este langa Clasa S, probabil nucleul marcii, probabil chiar mai puternic decat Clasa S”.
Mercedes schimba formula, trecand la tractiune integrala, 2+2 locuri. Va avea, de asemenea, tractiune integrala, ceea ce este o premiera pentru acest model.
Noul aspect al lui SL este mai robust, mai elegant cu o cabina mai mare si cu o lungime mai putin exagerata a capotei. Noul SL adauga aproape 5 inchi intre axe, ampatamentul crescand de la 101,7 la 106,3 inci. Lungimea totala, prin contrast, creste cu putin sub trei inci, la 185,2.
Din fata, cu grila cu bara verticala „Panamericana”, noul SL seamana mult cu actualul roadster AMG GT, dar acel model va fi reproiectat in curand, iar seful designului Mercedes Gorden Wagener spune ca atunci cand va aparea, „diferenta [ intre cele doua masini] va fi mai mare”.
Mercedes-AMG SL 2022
Noul Mercedes-AMG SL 2022 mareste coeficientul de energie, avans intreaga gama de functii de asistenta pentru sofer.
Acestea includ navigatie video imbunatatita, Distonic Plus cu stop-and-go si asistenta activa la directie, inclusiv schimbarea automata a benzii, plus parcare automata pentru spatii perpendiculare sau paralele. Asistenta activa la franare urmareste acum si traficul care se apropie la viraj, iar un nou sistem de avertizare la iesire alerteaza ocupantii care ies din masina de vehiculele care se apropie din spate.
Pe langa tractiunea integrala, directia pe patru roti apare pentru prima data pe SL si este, de asemenea, standard. Pretul pentru Mercedes-AMG SL 2022 nu a fost lansat, dar estimam ca prototipul de baza al SL55 va avea putin sub 100.000 de dolari, iar SL63 va fi cu 20 la suta mai mult. Noul SL va fi disponibil la dealerii auto in prima jumatate a anului 2022. Atunci vom vedea daca isi poate recastiga statutul de simbol al succesului rulant.