Audi a lansat un motor de baza mai putin puternic pentru crosoverul de lux Q5, insa costul masinii a crescut pentru modelul de baza, comparativ cu anul trecut.
Modelul 40 este acum in partea de jos a gamei, cu un cost mai ridicat cu 100 de euro fata de anul trecut Q5 2021.
Noul echipament vine cu un turbocompresor de 2.0 litri cu 201 cai putere, fata de versiunea Q5 2021 cu 261 cai putere.
La fel ca si modelul 45, aceasta noua configuratie de baza Q5 40 vine standard cu tractiune integrala si cutie automata cu 7 trepte de viteza. Nivelurile de echipare sunt 3: Premium, Premium Plus si Prestige.
Un Audi Q5 2021, in urma testelor, ajunge la 60 mph in 5.5 secunde, iar un Q5 40 se speculeaza ca ar fi cu cateva milisecunde mai lent.
De la sistemul de infotainement cu ecran tactil pana la afisajul digital disponibil, Q5 este dotat pentru a impresiona tehnofilii. Rivali precum Alfa Romeo Stelvio, BMW X3 si Porsche Macan sunt, probabil, palpitant de condus pe drum intortocheat, insa Q5 este de neegalat in confortul de zi cu zi, mai degraba decat pentru o performanta absoluta.
Dintre toate echiparile, Premium Plus de gama medie ofera cel ma bun echilibru intre functii si vine standard cu afisajul digital al manometrului Audi Virtual Cockpit.
Audi Q5 ofera suficient spatiu pentru ca patru adult isa se simta confortabil si are o sumedenie de functii de lux. Masina este atat de silentioasa la viteza, incat este impresionanta de condus.
Are, de asemenea, numeroase functii de siguranta:
- Franare automata de urgenta standard si avertizare de coliziune frontala
- Monitorizare standard a unghiului mort si alerta de trafic transversal din spate
- Cruise control adaptive disponibil