Varianta HEV a micului cross over este propulsata de un motor pe benzina de 1,6 litri si de doua motoare electrice. Noul Captur E-Tech Hybrid este actionat de un motor pe benzina de 1,6 litri „imperecheat” si de doua motoare electrice alimentate de o baterie litiu-ion de 1,2 kW. Sistemul produce o putere combinata de 145 CP pentru un timp de 0,62 mph de 10,6 secunde si o emisie de CO2 de 114 g / km.
„Lansarea versiunii vehiculului electric hibrid (HEV) combina performante puternice, receptive cu costuri de functionare reduse”, a spus Renault. „Dupa Captur E-Tech Plug-in Hybrid, este cea mai eficienta si mai puternica versiune din gama”.
Versiunea HEV va fi oferita in nivelurile de versiuni Iconic, S Edition si RS Line, cu trei moduri diferite de condus si senzori de parcare fata si spate, o camera spate, jante din aliaj de 18 inch Pasadena si iluminare interioara ambientala, toate echipate standard.
Renault Captur E-Tech Hybrid
Sunt disponibile trei niveluri de franare regenerativa, care pot fi setate pentru a genera energie atunci cand masina decelereaza in mod natural, prin franare manuala sau automat atunci cand soferul ridica acceleratia.
Captur E-Tech Hybrid obtine, de asemenea, un rating de siguranta Euro NCAP de cinci stele, cu mai multe sisteme de siguranta activa, inclusiv asistenta pentru pastrarea benzii, franare automata de urgenta si recunoastere a semnelor de circulatie.
Livrarile noului model hibrid urmeaza sa inceapa in luna august. Iti place? Poate fi a ta! Solicita acum o oferta de leasing auto pentru a-ti achizitiona cel mai nou Captur E-Tech Hybrid!