Honda spera ca puterea hibrida poate propulsa noul sau HR-V in varful micii clase SUV. Honda sustine ca noul sistem de propulsie hibrid al noului HR-V ofera o treapta perfecta catre motorizarea complet electrica.
HR-V este bine realizat, ideal pentru a fi condus cu placere si vine cu un sistem de infotainment elegant, dar sistemul de propulsie electrificat consuma spatiul de incarcare, reducand practicitatea intr-o clasa care il necesita, desi nu este nici cea mai rafinata solutie.
Pentru a prelua segmentul SUV mic ultra-competitiv, noul Honda HR-V are o sarcina destul de importanta. Se confrunta cu o serie de rivali care includ Ford Puma si Renault Captur. Este o clasa aglomerata, fiecare concurent oferindu-si propria abordare a crossover-ului familiei. Cu HR-V, Honda se bazeaza pe un sistem de propulsie hibrid cu autoincarcare si un stil elegant, minimalist, pentru a castiga cumparatorii.
Primele impresii sunt pozitive. HR-V adopta o pozitie care il diferentiaza de unele crossover-uri, cu un stil coupe, care confera masinii o silueta distinctiva. Designul se indeparteaza de ultimele versiuni Honda. Arata destul de contemporan si fresh, impresioneaza prin bun gust.
Spre deosebire de alte marci, Honda a preferat sa puna bateria in zona portbagajului, lucru ce ofera spatiu suplimentar.
Interiorul nu este foarte luxos, insa suficient de confortabil inclusiv vizual. Un set de infotainment cu ecran tactil de noua inci este standard pe toate modelele HR-V si, similar cu cel din supermini Jazz, este un pas important fata de sistemele Honda din generatia anterioara. Afisajul este clar si receptiv, cu o interfata simpla.
Farurile cu LED-uri, scaunele incalzite si aliajele de 18 inci sunt standard, dar Honda se asteapta ca modelul Advance, mai generos, sa fie cel mai popular nivel de optiuni suplimentare. Aceasta adauga un volan incalzit, tapiterie din piele sintetica si hayon electric, cu gama Advance Style care castiga in plus vopsea in doua tonuri si un stereo premium cu 10 difuzoare.