Volvo a trecut la sfarsitul lunii septembrie la cea de-a 7-a versiune a logo-ului sau din istoria a 97 de ani a companiei. Noul logo are un design complet negru, aplatizat grafic, care inlocuieste simbolul cu aspect tridimensional cu efect de crom pe care l-a folosit pana acum.
Schimbarea a fost foarte surprinzatoare, deoarece Volvo nu a facut un anunt in prealabil despre aceasta schimbare. Informatiile au aparut pe mai multe site-uri de profil, dupa care Volvo a confirmat intr-adevar zvonurile, ca brandul va fi actualizat.
Inca nu s-a confirmat daca noul logo va aparea si pe noile masini ce vor iesi din productie sau acesta va fi afisat doar pe materialele promotionale si corporative.
Logo-ul Volvo poarta forma simbolului chimic al fierului si a aparut pentru prima data pe o masina Volvo in 1927. Noul logo este un fel de revenire la acele modele anterioare, fontul din interiorul simbolului aratand aproape exact acelasi.
In timp ce producatorul auto scandinav si-a stabilit reputatia de constructor de sedanuri si break-uri sigure, dar usor voluminoase, s-a reinventat recent cu o gama de masini cu exterior sexy si interioare frumos stilate. Cumparatorii de SUV premium vor gasi un trio de crossover-uri — XC40, XC60 si XC90 — care se vor potrivi aproape oricarei nevoi, dar Volvo continua sa ofere sedanuri si break-uri pentru cei care prefera dinamica lor mai sportiva. Indiferent de modelul pe care il alegeti, fiecare ofera siguranta Volvo la care cumparatorii au ajuns sa se astepte.
Masinile Volvo sunt renumite pentru inovatie, stabilitate, siguranta si confort sporit, atat pentru masinile noi cats i pentur cele second hand. Daca iti doresti o masina Volvo cu finantare prin leasing auto, noi te putem ajuta!