Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the vehica-core domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jetpack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/leasing247.ro/wp-includes/functions.php on line 6114
Crossover vs. SUV: care sunt diferentele? - Leasing Auto
Crossover vs. SUV: care sunt diferentele?
Crossover vs. SUV: care sunt diferentele?

Crossover vs. SUV: care sunt diferentele?

12 mai 2021
0 Comments

Proliferarea uriasa din ultimii ani a reprezentant pentru dealerii auto o provocare uriasa: cum pot afisa o gama variata de masini si cum pot convinge clientii sa testeze si sa incerce noile masini?

Unii specialisti sunt de parere ca era SUV-urilor este spre final. Reprezentantii Citroen, de exemplu, sustin faptul ca „Nu toata lumea doreste o masina inalta, cu cutie (si exista o serie de masini care se numesc SUV-uri, dar, in realitate, sunt berline ridicate). Atunci cand te uiti la conformitatea Co2 si la eficienta distributiei, toata lumea ar trebui sa se indrepte spre o gama extrem de rationala„.

De exemplu Ford Mondeo nu se mai incadreaza demult in tiparele zilelor noastre. Dar care va fi linia de viitor pentru Ford? „Pe vremuri, erau Fiesta, Focus, Sierra si orice altceva„, a declarat Lisa Brankin, sefa Ford din Marea Britanie.  „Acum, acest lucru s-a schimbat in totalitate. Acum, jumatate din toate vehiculele pe care le comercializam sunt un fel de SUV„. Brankin se concentreaza pe „a pune clientii in centrul afacerii noastre”, astfel incat gama Ford va evolua, spune ea. „Si concentrarea asupra clientului este importanta„.

Crossover vs. SUV: care sunt diferentele?

In timp ce consumatorii si producatorii auto folosesc deopotriva termenii in mod interschimbabil – ceea ce nu este surprinzator, avand in vedere numeroasele similitudini de stil pe care le impartasesc – exista diferente cheie. Pur si simplu, un crossover este mai usor si construit pe o platforma auto, in timp ce un SUV traditional este mai greu si foloseste un sasiu de camion. Exista, totusi, cateva lucruri suplimentare care va vor ajuta sa faceti diferenta intre aceste doua tipuri unice de vehicule.

Platforme unice

Corpul si cadrul unui crossover sunt construite intr-o singura piesa. Aceasta se numeste constructie unibody. Acest design ofera o calitate a calatoriei mai buna si, pentru ca este mai usor, obtine, in general, un consum mai bun de combustibil. Vehiculele utilitare sport, mai bine cunoscute sub numele de SUV-uri, utilizeaza un design caroserie pe cadru. Aceasta inseamna ca cadrul si corpul sunt construite separat si unite intre ele in timpul procesului de fabricatie. Aceste vehicule bazate pe camioane sunt in general mai robuste si pot fi folosite pentru a transporta sarcini utile mai mari. Asta nu inseamna ca nu puteti trage cu un crossover. De fapt, Mitsubishi Eclipse Cross, Outlander si Outlander PHEV sunt toate construite pe platforme monocorp si au capacitati de remorcare cuprinse intre 1.500 lbs si 3.500 lbs.

Dimensiuni variate

De obicei, SUV-urile – construite pentru teren mai accidentat – tind sa aiba dimensiuni mai mari, majoritatea modelelor fiind clasificate fie de dimensiuni medii, fie de dimensiuni complete. Crossover-urile pot fi de oriunde, de la subcompact la dimensiuni complete. Dar, in ciuda acestui fapt, producatorii se vor referi adesea la un crossover ca „SUV de dimensiuni mici” sau „SUV compact”.

Alti termeni sunt adesea folositi pentru a descrie crossover-uri, cum ar fi CUV (Crossover Utility Vehicle), SAV (Sport Activity Vehicle) si chiar combinatia „crossover SUV”. Important de retinut este ca, aici, diferenta este strict in denumire.

Asemanarile

In ciuda diferentelor lor, SUV-urile si crossover-urile au multe in comun. Ambele au o garda la sol ridicata, oferind soferilor o viziune mai ampla fata de alte masini; ambele ofera spatiu interior amplu, ceea ce le face o alegere populara pentru familiile care doresc sa evite optiunea de monovolum.

Achizitia masinii potrivite

Crossover-urile isi primesc numele pentru cumularea celor mai bune trasaturi ale unei masini (comoditate si eficienta) cu cele mai bune trasaturi ale unui SUV (versatilitate si caracter practic). Dar, in esenta, indiferent daca le numesti crossover-uri sau SUV-uri, ceea ce conteaza este ca vehiculul pe care il alegi sa corespunda nevoilor si sa se potriveasca bugetului tau.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comments (0)

Orice mașină poate fi mai aproape de tine cu un leasing auto care să se muleze nevoilor dumneavoastră!
Copyright © 2021. Toate drepturile rezervate.