BMW Seria 3 din 2021 simbolizeaza sedanul sport modern cu performantele sale si sofisticarea innascuta. Marca germana ofera doua motoare fenomenale pe gaz – un patru cilindri de 255 CP si un sase drept de 385 CP – care sunt la fel de rapide pe cat sunt rafinate. Exista, de asemenea, un hibrid plug-in pentru pasionatii de green energy.
Seria 3 2021 isi indeplineste misiunea de sedan premium entry-level cu spatiu amplu pentru cabina si portbagaj, precum si cantitati abundente de lux si tehnologie.
Ce are in plus BMW seria 3 2021
Pentru 2021, seria 3 prezinta revenirea modelului plug-in-hybrid 330e. Comparativ cu PHEV de ultima generatie, cea mai recenta versiune se mandreste cu cateva imbunatatiri, cum ar fi o viteza maxima mai mare in modul electric (87 mph fata de 75), o baterie mai mare (12,0 kilowati-ora fata de 7,6) si un EPA mai lung. -interval electric (pana la 22 mile fata de 14).
Nu exista nicio indoiala ca M340i ofera cele mai multe performante, dar pretul sau este destul de mare. In schimb, am alege 330i pentru puterea sa surprinzator de suficienta si pentru comportamentul cu adevarat atletic. Cei care doresc tractiune integrala o pot adauga pentru aproximativ 2000 de euro.
Noi ne-am echipa seria 3 perfecta cu pachetul M Sport care aduce caracteristici suplimentare, biti de stil unic si o suspensie special reglata. Am adauga, de asemenea, pachetul Premium pentru monitorizarea punctului mort, intrarea pasiva hands-free, afisajul head-up, volanul incalzit, ecranul tactil mai mare si multe altele.
Pachetul Track Handling optimizeaza dinamica de condus a sedanului prin amortizoare adaptive si frane imbunatatite. Alte optiuni dorite, dar accesibile includ sistemul de sunet Harman/Kardon, scaunele incalzite din fata si din spate, pornirea de la distanta, portbagajul actionat electric, precum si un hotspot Wi-Fi si incarcare wireless.
Interior BMW seria 3 2021
In interior, modelul 3 are un design modernizat complet cu materiale excelente si o calitate impresionanta a constructiei. Nimic nu se simte ieftin in seria 3, iar comenzile sale sunt bine plasate. BMW a imbunatatit, de asemenea, vizibilitatea spre exterior, iar scaunele sport standard sunt bine sustinute si se pot extinde.
Contra-cost, poti suplimenta iluminare interioara personalizata, scaune incalzite fata si spate, pornire de la distanta si incarcare wireless.
Grupul de instrumente digitale al BMW este putin aglomerat, dar totusi atractiv. Este posibil ca unii sa gaseasca ciudata la inceput actionarea in sens invers acelor de ceasornic a acului pentru tahometru, dar te acomodezi rapid cu el.
Sistemul standard de infotainment ruleaza printr-un ecran tactil de 8,8 inci, dar interfata poate fi controlata si cu un buton mare si butoane de pe consola sau cu comenzi vocale. Suita de functii Live Cockpit Plus, care include navigatia, este standard.
Pentru un plus de performanta si tehnologie de ultima generatie, va trebui sa optati pentru pachetul Live Cockpit Pro, care creste dimensiunea ecranului tactil la 10,3 inci si va ofera cea mai recenta si mai capabila iteratie a sistemului iDrive al BMW.