Noul Hyundai Ioniq 2021 este realizat din materiale durabil, cu un interior modern, este foarte eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil insa se conduce si arata ca o masina obisnuita.
Poate nu este una dintre cele mai stralucitoare si mai interesante masini, insa Hyundai Ioniq 2021 ofera, de asemenea, sisteme de propulsie hibride plug-in-hybrid, care eficientizeaza masina.
Desi arata ca o masina normala, Ioniq este o abatere de la alternativele extrovertite – similar cu Toyota Prius. In timp ce hibridul Toyota este renumit pentru eficienta sa de absorbtie a gazului, hibridul Hyundai are, de fapt, ratinguri EPA mai bune in ceea ce priveste consumul de combustibil, in special pe autostrada (pana la 59 mpg fata de Prius 53).
Cu toate acestea, versiunea plug-in hibrida a Ioniq este mai putin eficienta decat plug-in-ul Prius Prime. Impreuna cu un interior frumos, precum si o lista competitiva de asistenta pentru sofer si functii de infotainment, Ioniq 2021 face o treaba excelenta de a fi eficient la consumul de combustibil.
Pentru a evita costul adaugat si comportamentul insuficient al plug-in-hibridului Ioniq, am alege versiunea hibrida. In timp ce modelul albastru de baza este cel mai eficient, conform EPA, preferam caracteristicile suplimentare care se gasesc pe modelul SEL. Acesta vine standard cu roti de 17 inci, control automat al vitezei, monitorizare a punctului mort, lumini de rulare cu LED-uri, scaune fata incalzite, alerta de trafic transversal spate si trapa. In afara de aceasta, exista o serie de accesorii instalate de dealer pentru a alege.
Hibridul Ioniq nu este cel mai rapid, necesita 8.9 secunde sa ajunga la 60 mph, insa se mentine foarte stabil pe drumuri curbate, mentinand o aderenta la drum foarte buna. Pe autostrada se comporta intr-o maniera relaxanta. Modelul de baza Ioniq Blue este cel mai eficient hibrid de pe piata.
Interior si design
Interiorul Ioniq este foarte atractiv si confortabil. Este realizat din materiale durabile si moderne. Hyundai a folosit cateva tructuri inteligente pentru a maximiza spatiul din interior.
Chiar si modelele de baza vin cu un sistem de infotainment cu ecran tactil de 8,0 inci, Apple CarPlay, Android Auto si porturi auxiliare si USB – spatii de cazare pentru un model entry-level. Garniturile superioare folosesc un ecran de 10,3 inci care include si navigatia. Interfata cu ecran tactil a Hyundai este usor de utilizat si are o buna performanta.